ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
تاپیک تبادل نظر درباره ی میکرو ابرو
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• (کژال)
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
سلام دوستان
من میخوام ابروهامو میکرو کنم و دنبال جایی میکردم که کارش طبیعی باشه و ترجیحا سمت غرب تهران
ممنون میشم اگر جایی میشناسید معرفی کنید.
و اینکه چند ماهه ترمیم بشه.
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
کژال من نمیدونم میکرو چیه ولی همینایی که روی ابرو اجرا میشه نوشین تو سالن مریم روشن کارش خوبه ولی سمت فرمانیه است
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
من یکبار اخر سال 99 میکرو زدم
پوستم خشک بود و تا حدود یکسال و نیم خوب موند
الان خیلی کمرنگ شده من ابروم حالتش خوبه فاصلش با چشمم هم اوکیه اما دم ابرو کم پشته خیلی
الان دلم میخواد کاشت بزنم
اما هم درد و نقاهت داره هم یکم هزینش سنگین میشه
ولی کژال اگر تا الان انجام ندادی یکم بیشتر فکر کن
خیلی غیرطبیعی میشه ابرو توی صورت
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
اگه فقط برای پر کردن جاهای کم پشت و خالی بزنی ،خیلی هم غیر طبیعی نیس
ولی اگه حجم ابروهای خودت خیلی کمه ،اره غیرطبیعی هست
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
۱۴۰۱/۷/۲۸، ۰۶:۱۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۲۸، ۰۶:۱۱ عصر، توسط لیدان.)
نسیمه اخرش این رنگه که میره زیرپوست با خود ابروی طبیعی که مو هست خیلی فرق داره
هرچقدر هم که اون ابروکار دقیق باشه اگر خیلی نزدیک به هم بزنه قطعا از حالت تار درمیاد و رنگ پخش میشه اگر با فاصله بزنه خب خیلی فایده ای نداره
من پشیمون نیستم از انجام میکرو چون یه حالت یکدست و منظم داد به ابروهام و الانم تقریبا پاک شده و ابروی خودم شده ولی الانم صابون ابرو میزنم اون قسمت دم ابروم مشخص هست هنوز مال خودم نیست
حالا من واسه جاهای کم پشت زدم شاید نظرم اینه.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
کژالی شادی خانزاده خیلی کارش خوبه
خودش حدود بالای صفحه میگیره فکر کنم یادم نیست اما دستیاراش الان 1800
من خ ش و دوستاش و چند تا دیگه رفتن من خیلی خوشم اومد
پیش دستیاراشم رفتن
منم ابرو ندارم کلا برای بهمن اینا میرم پیشش اما غرب نیست فرشتس فکر کنم

پسر دو ساله من
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
خ ش من دیروز دیدم میکرو کرده بود ولی اون چون ابروهاش باریک بوده همیشه،اینی که من دیروز دیدم اصلا بهش نمی اومد ولی صرفا چون مده زده بود فکرکنم شایدم فکرمیکنه بهش می یاد
فاطمه هستم
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
بچه هایی ک مبکرو کردین پوستتون چربه یا خشک؟
من ابروهام خالی زیاد داره و همیشه مداد میکشم و دیگه خسته شدم ار مداد کشیدن
اردیبهشت ی جا پرسیدم گفت 2 تومن ولی اگه پوستت چربه موندگاربش کمتره
من پوستم چربه اینو گفت دو دل شدم نرفتم