ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
تیرامیسو
بیسکوییت لیدی فینگر به تعداد نیاز
خامه صبحونه ۲۰۰ گرم
پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم
خامه قنادی فرم گرفته ۲۰۰ گرم
قهوه فوری دم کرده ۲ قاشق غ خ
وانیل مقداری
پودر قند ۳ غ ق خ
پودر کاکائو و پودر قهوه برای میان لایه ها
اول قهوه رو دم کنید بذارید کنار تا سرد بشه، پودر قند و خامه صبحونه و پنیر رو با همزن بزنید وقتی یه دست شد وانیل اضافه کنید،بعد خامه فرم گرفته رو آروم اضافه کنید و با لیسک مخلوط کنید .
بیسکوییت ها رو داخل قهوه بزنید تا خیس بشه بعد کف ظرف مورد نظر بچینید ،بعد مواد خامه ای یه لایه میکشیم روی اونها،پودر کاکائو و قهوه روش بپاشید،بعد لایه بعدی بیسکوییت الی آخر، لایه آخر باید مواد خامه ای باشه که با پودر کاکائو و قهوه پوشیده شده باشه،چند ساعتی بمونه توی یخچال تا مزه ها به خورد هم برن و خوشمزه تر بشه
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۵/۱/۹، ۰۷:۰۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۵/۱/۹، ۰۷:۱۲ عصر، توسط Rose.)
چند مدل تیرامیسو مختلف... فعلا چون نمی دونم چطور میشه عکس سایز بزرگ گذاشت توی این شرایط، فعلا همین طوری میذارم شاید توی این روزها به کار کسی بیاد.
اگه کلیک کنید روش، کاملا با کیفیت باز میشه
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• جوجه خوشگله